درخواست ميزباني مسابقات جهاني و بليت‌هاي 3 هزار توماني

بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

پرینت

شماره خبر : 13455
مسئولان فدراسيون پرورش اندام ايران براي ميزباني مسابقات جهاني اين رشته در سال 2012 اعلام آمادگي كرده‌اند.
به گزارش باشگاه خبري فارس "توانا "،‌ مسابقات پرورش اندام و بادي كلاسيك قهرماني آسيا از 14 مرداد در سالن 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي آغاز مي‌شود.
فدراسيون بدنسازي پرورش اندام ايران كه ميزباني مسابقات آسيايي را بر عهده دارد در نظر دارد در كنگره اعضاي هيات رئيسه فدراسيون جهاني كه عصر امروز در هتل انقلاب برگزار مي‌شود درخواست ميزباني مسابقات جهاني در سال 2012 را ارائه دهد.
به نظر مي‌رسد با توجه به رضايت پل چوا، دبير كل فدراسيون آسيايي اين رشته كه دبير كلي فدراسيون جهاني را نيز در اختيار دارد و اعضاي هيات رئيسه از امكانات و اقدامات انجام شده توسط كشورمان، مانعي براي ميزباني مسابقات جهاني در سال 2012 وجود نداشته باشد.
افضلي نايب رئيس فدراسيون پرورش اندام ايران با تاييد اين خبر به فارس گفت: ميزباني مسابقات آسيايي مي‌تواند تجربه خوبي براي برگزاري مسابقات برزگتر در آينده باشد، به همين منظور و با توجه به اينكه ايران از قدرت‌هاي اصلي در پرورش اندام آسيا و جهان است درخواست ميزباني را ارائه داده‌ايم كه به نظر مي‌رسد دور از دسترس نباشد.

* كميته اجرايي مسابقات شرايط ويژه‌اي براي تماشاگران مشتاق به منظور حضور در سالن رقابت‌ها در نظر گرفته‌ است كه از آن جمله مي‌توان به قيمت بليت‌هاي 3 هزار توماني اين رقابت‌ها اشاره كرد.
با توجه به اينكه حتي در رقابت‌هاي داخلي قيمت بليت مسابقات بالاتر از اين ميزان است، اما اين قيمت به منظور استقبال بيشتر علاقمندان تعيين شده است. پيش بيني مي‌شود بيشتر صندلي‌هاي سالن 12 هزار نفري آزادي با استقبال پرشور علاقمندان پر شود.

چهل‌وچهارمين دوره مسابقات آسيايي پرورش اندام و دومين دوره رقابت‌هاي بادي كلاسيك قهرماني آسيا از 14تا 16 مرداد ماه با حضور 200 ورزشكار از 25 كشور در سالن 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار مي‌شود. دوره قبل اين رقابت‌ها در تايلند برگزار شد كه ايران عنوان قهرماني را به خود اختصاص داده بود.



سایت پرورش اندام ایرانی
كد لوگوي ما
سایت پرورش اندام ایرانیدریافت کد
">

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در چهار شنبه 22 شهريور 1391 ساعت 13:8 توسط حمید رضا بابایی HB |



[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir